dödish

helt sjukt slut efter träningen vi hade idag på fotbollen. Skitbra jobbat tjejer, ni är för härliga! Började med att springa 2,5 och sen in och värma upp igen, plankan, 90 grader och massa annat, underbart! undra vem som kommer ha träningsverk imorgon hehe..

Emma, Meja och Minna hänkade mig hem idag, vi kollade på tv i typ 2h. Sen somnade Meja och vaknade, då gjorde vi pankakor medans Emma somnade(haha..) och åt det, skitgott :D Sen kollade vi på ett hemskt program, Phil typ som Oprah tror jag att man pratar om grejer(har inte sett oprah typ någon gång men antar det handlar om det). Hos Phil handlade det om en lite 12årig flicka som blev misshandlad av 3 15åringar och en 18åring, och även bränd till döds med bensin. Bara för att en hade lust att döda någon och "offret" hade varit ihop med en viss tjej som en annan tjej gillade. Snacka om sjukt! Så vi satt och oojade oss till det innan vi drog till träningen, riktigt taggad vart man! 

Nu har jag iallfall hoppat ut från duschen, kramade in en inpackning i håret som jag har över natten. Passade på eftersom vi har sovmorgon imorgon FUCK YEAH.

Fotbollstjejer! bara Minna som saknas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback