Facebook är mitt allt..

Amanda Karlsson - Skitsöt tjeja som går i 7an, känner dig inte så där jättebra men verkar vara rolig och snäll!

Alice Kåhlin - Snygging med frän stil, känner dig inte heller så bra fast det går ju att ändra :)

Ferug Rydell - Snygg kille jag aldrig träffat, bor utanför matorp, inget annat.. om jag inte har fel. Verkar kulig                           :D

Anton Holmer - Gammal kompis som jag känt sen barnsbenen, riktigt kul kille och busskompis! 

Evelina Fagerström - Fin flicka (okej lät peddo) som går i 7an, känner dig knapps alls så vet inte så mycket                                        om dig.

Carl Berglert - Snygg människa som jag känt lääänge, busskompis och jag äger dig på wordfued!

John Tunermar - Göddig kille som är gammal dagiskompis, härligt garv och gör oftast min dag! :)

Moa Joelsson
- Snygg tjej som verkar vara skitsnäll och rolig :)

Wilma Andersson -Helt GRYM tjej på fotboll som jag umgicks mycket med när jag var mindre, mycket söter                                   också!

Eric Sundström - Snygg kille som jag har tappat kontakten med, vet anledningen men saknar dig!

Saga Hjertén - Vet knappt vem du är, går i 6an om jag inte minns fel.. söt äru också :)

Adam Hertzman - Snygging som bor i mantorp, vet vem du är genom hampus. 

Frida Juthe - Söt tjej som jag inte alls vet vem du är :)

Charlie Mohlin - Snygg kille som bor i linköping, vet inget annat haha..

Felix Nilsson - Gullig kille som bor i mjölby, spelar innebandy som du är bra på! :)

Mattias Lönning - Snygg kille, vi går i samma klass och även bänkkompis som inte verkar båda gott..

Julia Ignell - Fin tjej som går i 7an verkar snäll och rolig.

Emilia Sköld - urgullig tjej som azum kläd stil, skitsnäll och rolig, du betyder!

David Ingesson - Ödeshögs bo som jag inte har en aning vem du är :)

Hanna Ulvan - Skitsööööt tjej som går i 7an, verkar jättesnäll!

Martin Eriksson - Söter kille som är min iphone kompis, sett dig en gång på kvarnen haha

Victor Fransson - Lovade att vara snäll, söt kille som jag umgicks med i somras. Eller vad säger du om att byta                              samtalsämne? Smarta unge..

Amanda Blomqvist - Snygging som är en av dom bästa, började också i fotbollen där du har utvecklas                                               skitmycket, snäller och rolig! :)

Frida Gustavsson - Snygg tjej som går i 7an, känner dig inte så bra men verkar vara skitsnäll.

Meja Skeppstedt - Skriver om dig även om du var seg, puss. Fin vän som är snygg, snäll rolig.. du betyder                                      sherplatt!

Emmafia Johansson - Också en av dom bästa som jag har glidit ifrån lite nu under vintern(om man kan kalla det                                  vinter?) Men du betyder väldigt mycket och har fina reseminnen med dig! 

PUH! det var alla, skulle egentligen bara göra 15 men var gullig och gjorde alla, snällis är jag..
Nu blir det att sova godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback