I vårt vackra vita vinterland

Imorse när jag vaknade upp insåg jag att snön som kom igår faktiskt stannat kvar! Vart superglad och var tvungen att sticka ut på en fotopromenad i skogen. Sjukt fint var det iallafall när man gick runt bland all snö. 
Senare kollade jag på tour de ski med familjen, kungen Hellner är ju helt amazing! Går före Northug(stavning) efter att han legat före med en minut, på väg upp på en fucking slalombacke, starkt gjort tycker jag.. och en andraplats till Sverige också då! :D

Skolan börjar ju imorgon, vilket känns ganska skönt men ändå inte. Rutinerna sätter ju igång igen och man får träffa lite saknat folk också. Men det skulle inte göra något att strunta i det andra haha ^^












Jag är helt förälskad i bilder under, helt underbart fin och allt ser så förberett ut på något sätt, jättefin!












Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej, jättefin blogg!

Skulle du inte kunna fixa ett inlägg med tips om ett finare hår?

Kram! :D

2012-01-08 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback