pizza och jalla jalla

OH HERREGUD, DET FUNKAR!!!!!!!!! Har försökt att blogga från mobilen hur länge som helst men har inte funkat, nu blev jag glad !! Hehe iaf, bloggkungen här, jag är sugen på pizza. Ja, så jag ska strax dra mig mot flöt och träffa bästis där och en annan liten pojk. Idag har jag klippt mig, yey ! Är faktiskt ganska nöjd, blev bara kortare men ser betydligt äldre ut nu, och det gillas starkt! Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, egentligen har jag en massa saker som jag ska göra den här veckan men har inte bestämt vilken dag jag ska jag grejerna oså, så här hela veckan oplanerad. Igår va jag i Mjölby med Emma, vi va med Calle och Eric. Träffade en massa annat folk men va framförallt med Eric och Calle. Jaaaa ni, nu ska väl jag platta mitt hår lite snabbt och sen dra, hejdå allihopa ! Simma lugnt! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback