sprutor gör ont

TJA! Meja här, jag ligger 4ever alone i ett rum på sjukhuset och kollar på efterlyst, haha lite rädd..men aja, just nu är mamma och hämtar lite grejer hemma till mig och henne, fick en hjärnskakning av smällen så stannar här över natten, blev väldigt sur för att jag va tvungen att stanna här över natten men that's life antar jag. Idag har jag legat på sjukhuset hela dagen, blev hämtad av ambulans direkt efter idrotten vid nio imorse. Har varit på en massa kontroller och kollat tv hela dagen, så jävla tråkigt. Haha, imorgon blir det att förhoppningsvis åka hem och vila hela dagen, sen blir det nog skola på fredag! Ja ni, nu ska väl jag dra mig, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback