You're gonna catch a cold, from the inside of your soul.

HEY! Meja här, jag är verkligen lonley, har ingenting att göra. Blä, hatar det här. Vi får se vad som händer sen, kanske sover över med Emma annars vet jag inte. Ska kolla vad grabbarna gör ikväll annars blir jag väl 4ever alone.. Men men, nu smsar jag med lite folk och är otroligt sugen på godis, oh herre. Igår va jag i skolan, såg någon bio med skolan på morgonen, rast i 45min, sen diskuterade vi filmen med klassen, lunch, engelska, sen fick E hål på tekniken så drog hem. Sen vid åtta stack jag till gårn, träffade lite människor sen hem vid elva. Jaaaa, min fredag helt enkelt. Den här helgen kommer suga om jag inte sover med Emma ikväll för då kommer jag inte göra något roligt och ja, det suger. Ne, nu ska väl jag dra mig, hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback