Prao? JA!

Helt slut efter bara en dag på dagiset, dom små är ju som galna!

Meja slaggade inatt och vi drog oss mot dagiset runt halv nio och börjarde jobbaa ungefär direkt. Tror barnen misstog mitt namn lite och kallade mig Anders istället för Agnes :question: Men skitgulliga var dom iallfall och på vägen hem konstaterade jag och Meja att vi inte skulle palla med träningen så vi somnade på soffan i 90min istället. Nä vadå trött, förstår inte vad ni menar? :rolleyes:

Samma vända imorgon igen, åker med Meja med bussen imorgon efter och går till mammas jobb. Hon ska med till stan en sväng och köpa lite grejer på kicks och nya servetter till peircingen. 
Förresten kom även lite sommarkläder från H&M hem till mig idag, superglad! :D





påtal om små..

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback