Företagsorientering

Nu sitter jag med mitt pluggande(igen?), tänkte sticka ut och springa en sväng förut.. men det blir ju mörkt så satans fort?! :o Så jag satte mig med underbara engelskaglosor, höhö. Och funderar på att äntligen blir klar med min SO uppsats som jag inte har kommit någon vart med.

Idag har vi haft företagsorientering i skolan, som vi hade igår också. Det går ut på att man ska lära känna framtiden lite med jobb och sånt, även veta lite om utbildning och sånt. Så vi fick ett företag som vi skulle intervjuva, över förväntningar faktiskt. Vi trodde det skulle bli jättetråkigt, men hon som ägde affären var hur cool som helst!

Nu ska jag laga pankakor till familjen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback