Dansa Pausa!

bara för att låten precis är igång i högtalarna på altanen. Pappa fixade en kabel så just nu kommer låtar från min spellista fylla huset, super! Här har ni länk till listan :)

Har varit hemma hela dagen och stekt i solen, så nu är man lite halvt turk igen haha. Fick en bränna av piercingen, så nu syns en liten vit fläck :o Aja, ska chilla resten av dagen och ta vara på vädret. Fyfan vad härligt med sommar, me  likes! :D 

Läste just ut en bok från skolan som jag måste fixa en uppsats om i sista hugg. Så efter matchen imorgon tänker jag sitta med den, oavsett vädret. På kvällen är det Eurovision final, så jag åker till Emmafia och kollar på den med mina brudar. HEJA SVERIGE! :thumbup:





Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback