Vättern rundan igår

Var helt slut efter eftermiddagen i Motala där Vättern rundan startade. Så jag orkade inte blogga! Det var kul att se så många som betalar så mycket pengar för att få åka ett lopp. Min mormors jobbakompis åkte eller åker som dom just nu (14:09) kanske också åker det. Tog en massor av bilder från starten men min mobil ville inte sammarbeta så jag tog lite bilder från Corren. Läste där att 3 personer ramlade vid Jönköping och fick föras till sjukhus. Det är inte kul!


Vi hängde efter cyklisterna med bil. Men vi stötte aldrig på mormors jobbakompis. Man såg i diket ett par dom hade fått punka redan innan en bil! Tråkigt kallar jag det bara. Köpte lite kläder i affärerna också som jag ska visa upp senare. Fick ett par jättegulliga skor av mormor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback