Agnes tipsar "Gratissajt"!


Nu har en av mina favorit-sajter öppnat igen! Jättekul tycker jag. Jag har kollat runt lite på sajten och har sett att der är en SACT-täcling på gång!
Om gratis-sajt: Sidan är inte så igenkänd än men jag tror den kommer växa väldigt snabbt. Den har inte så många medlemmar än men sidan uppskattas väldigt mycket av mig och för flera säkert, jag loggar in flera gånger per dag.
Tävlingar: Stor Sex and the City-tävling men alltifrån cd-box till väskor i potten, spännande!
Inväxlingsställen: Spotify Invite, Presentkorttorget [se alla deras 60-tal butiker här], biobiljetter, filmer m.m.
Vill du bli medlem på sidan och få gratis saker?
Klicka här så får du hela 70 startpoäng (vanligtvis 50p)


Nu har en av mina favorit-sajter öppnat igen! Jättekul tycker jag. Jag har kollat runt lite på sajten och har sett att der är en SACT-täcling på gång!

Om gratis-sajt: Sidan är inte så igenkänd än men jag tror den kommer växa väldigt snabbt. Den har inte så många medlemmar än men sidan uppskattas väldigt mycket av mig och för flera säkert, jag loggar in flera gånger per dag.

Tävlingar: Stor Sex and the City-tävling men alltifrån cd-box till väskor i potten, spännande!

Värvningar: Om du har blivit medlem och ska värva en person så får du en egen länk. Personen som ska värva trycker på den och blir medlem. För en värvad person får du 5poäng. När personen har tjänat 100poäng exkl. välkomstbonus. Så den värvade ska alltså få ihop 150 poäng.

Inväxlingsställen: Spotify Invite, Presentkorttorget [se alla deras 60-tal butiker här], biobiljetter, filmer m.m.
Vill du bli medlem på sidan och få gratis saker?
Klicka här så får du hela 50startpoäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback