Branäs med Emma? J A !

Nu är det bestämt, jag ska med Emma till branäs, wiiiee! :D

Jag som hade tänkt försöka sova nu är pigg och det får vänta ett tag istället då. Kan inte fatta att det är sant men det ska bli askul. Att dels äntligen få lära mig åka skidor kanske och sedan att få vara med bästa Emma ♥
Nog prat om det nu, ska säga att "partyt" (om man kan kalla det det) gik asbra köpte en ring som jag ska visa upp när den kommer. Imorgon är det skola igen och Emma hänger med hem för att sova hos mig, tisdag är studiedag för oss. Så vi och några kompisar ska ta pendeln till Linköping och bada, shoppa och äta god mat. Eller jag vet inte om det blir någon shopping eftersom vi har två killar med oss xD

Ja, det är väl det jag har att säga ska kanske kolla på ett prov när jag är så pass pigg också då.



Det är här vi ska åka alltså,  så himla stort! Jag som aldrig åkt i en skidbacke någon gång xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback