S ö n d a g

Nu är det helg igen, kvällen spenderas med dom bästa hemma hos mig. Eftersom det är typ halloween (engelska iallfall) så ska vi kolla på några skräckfilmer. Det dåliga är att dom måste hem vid 10. Men imorgon kommer vi mötas igen då vi tar bussen till mjölby och badar! Vilken sjukt bra början på höstlovet det blir, halloweenfest, skräckfilms kväll och bada. Allt med dom bästa, älskar er ♥

Jag har städat rummet och nu ska jag duscha och göra mig iordning lite, sköna kläder, älskade kompisar, popcorn, läsk och skräckfilmer ett perfekt recept till en söndagskväll tycker jag! Det kommer lite bilder senare :D

Nej nu måste jag gå ses..
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback