Påsklov

Godmorgens! Dagen började av att mamma väckte mig och undrade vad vi skulle äta för mat.. haha. Men jag drog upp mig och startade datorn, ska strax börja packa. Vill ni veta till vad?

Jo, alla i mitt fotbollslag ska ha lite mysigt och övernatta i klubblokalen inatt, ha mysigt och kolla på film. Så ikväll drar jag dit och då ska vi äta gott och sedan kolla på film, ett träningspass blir det säkert också. Imorgon vaknar vi och samlar alla familjer och åker iväg till vadstena för att spela en träningsmatch mot dom. Urkul! Tar med mig kameran också. Ska bli kul att spendera lite antik tid med laget, ni är bäst :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja packa, sticker vid 2.. innan det hoppar det fram något inlägg sen ska jag fixa ett tidsinställt. Ha det bra nu finisar!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3

2011-04-16 @ 18:45:42
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback