jalla jalla

Kan inte motstå suget att flera miljoner fans där ute faktiskt läser det jag skriver! Till skillnad från er andra fjortisar som säger: "OMG, min blogg hade hela 100 besökare idag. Ganska bra för att vara min blogg!!!" O K E J. Men här förstår ni, här snackar vi äkta fans, i vått och torrt. Agnes får ständigt kärleksbrev av er läsare som blir alldeles upphetsade av vartenda litet inlägg här på bloggen (fast jag får fler såklart efter mina gästbloggar, dah?) Aja, va verkligen bloggsugen ! Nu tittar jag tv & dricker varm choklad, ska plugga spanska sen, det var väl allt..¨ Simma lugnt ! /M Bitch you’re just like Monday. Nobody likes you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback