Sommar på väg?

Godkvällens! Kom hem från träningen för ett tag sedan, vad skönt det var ute?! Även om det var snö imorse är det ju nästan igen nu, gött :D Ska strax byta om och lägga mig i sängen och läsa en stund i boken, inga läxor att göra den här veckan, låten konstigt men man blir lite rastlös utan läxor.. haha, skönt de :}

Fick hem min nya älskade plattång som jag har tillbringat lite tid med. Det går att platta med fuktigt så håret inte sliter lika mycket, hur skönt? Mitt slitna hår behöver det kan man säga. Så nu ligger den på samma plats som min gamla och passar in, coolt design har den också ;)

Kollade in på H&M sida för någon vecka sedan, fick också hem det på posten. Vad mycket snygga sommarkläder! Så jag var tvungen att göra ett litet fint collage ↓



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback