Träning klar, nu plugg (blää) och musik (y)

Kom hem från träningen för ungefär en halvtimma sedan. Jag och Emma duschade och sedan kollde när killarna från fritidsgården spelade fotboll också, kul :D
Jag kom hem och har ätit, ska platta mitt dumma lockiga hår och hoppa i sängen.. Pluggdags! :( Har 3 prov nu på 2 veckor som jag måste försöka få bra betyg i nu, iallfall spanskan.. som jag får kämpa på med. Äääh, det kommer gå galant (a)
Hm.. måndag, det är ju CSI NY på 5an och sen "Two and a half men" på 6an.. önskar jag hade haft 6an :(

Dags att försöka få fram plugghästen i mig nu och börja ;)



Gaaaaammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback