TrettiondeMarsTvåtusenElva

Godmorgens finisar! Hoppade ur sängen för en halvtimma sedan och nu ligger musiken på topp och jag har fixat mig lite. Ska ned sen och äta frukost, kortdag idag. Så vid halv två kommer jag hem med Emma och Meja, träning senare då. 

För mig är det studiedag imorgon och jag vet inte om jag ska sova hos Emma ikväll för att vi ska till Mjölby. Men vi får se, jag kanske stannar hemma. Mamma och pappa åker ju till Stockholm på fredag och jag ska inte följa med, då ska jag också sova hos Emma hela helgen. Vad mysigt jag och babe kommer ha då <3 

Nog om det, tänkte förresten börja med någon rolig tävling liknande veckans blogg men mera att man ska gissa rätt svar eller något. Tycker ni kan kommentera med lite tips och vad ni tycker om det. Uppskattas ;)

Sommar ↓



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback