Don't worry, be happy.

hej alla bloggläsare, meja här!

agnes har varit väldigt dålig med att uppdatera bloggen så jag tog mig friheten att göra de åt henne, så snäll som jag är! idag har agnes varit med eric och vad jag vet har dom kollat skräckfilm, mer än så vet jag icke. idag har jag varit i mjölby, ovanligt? jag & minna åkte in med hennes pappa, vi hämtade upp rozi vid centrum och åkte vidre mot ishallen. väl inne i hallen märker vi att det är galet kallt, så jag & minna byter om till jeans. smarta rozi tänkte inte på att långbyxor kan vara en bra grej inne i en isahall, nejnej. väl inne träffar vi emil så vi tre & han sitter och kollar på matchen. medans vi tre håller på att dö av köld kommer jenny & sofie dit, sitter med dom en stund innan jag måste iväg & möta upp emmafia, så jag drar även med mig minna. vi sticker tillbaka till hallen, sedan efter matchen vidare mot lee för att möta henne & hanan där. möter upp dom, jenny, lee, hanan, sofie & rozi cyklar i förväg mot donken med cyklarna. så jag, emmafia & hanan vandrar vidare mot donken. väl där träffar vi även zeb, emil & andreas. efter typ tjugo minuter där kommer min pappa & hämtar mig. jag åker hem & mår hemskt dåligt, trött, varm, svullna ögon. inte så kul men jag vill iaf tacka dessa underbara tjejor för dagen! nu ska jag väl ta och fortsätta med mitt liv oså får vi hoppas på att agnes tar tag i sin bloggning igen, hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback