9e april 2012

God morgon! ♥

Vet inte vad det är men jag känner mig riktigt glad idag, är verkligen tagg till träningen ikväll! Direkt efter hänkar Meja och Emmafia med mig hem och käkar pannkakor, när vi är mätta och belåtna går vi mot Amanda för en mysig spa kväll! :D Sen åker alla vi vidare hem till mig för ett disneymaraton hela natten lång. Vi avslutar med linköping imorgon, gilrs night! :love:

Men tills dess tänkte jag städa mitt rum och klämma in en stunds läsning i en skolbok. Känner att jag måste ta tag i den recensionen och stickningen måste också bli klar. Puh, mycket att göra, Hörs senare!


Brännakrut med fina tjejer i december förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback