Fotbollsmatch och gäster.

Ställde klockan igår så jag skulle hinna gå upp och duscha innan Meja och Emmafia kom. Halv 11 fixade vi oss lite hemma hos mig innan vi traskade mot fotbollsplanerna. VIKs p97 spelade mot Vadstena och vann med 5-1, duktigt gjort. Dock var det en träningsmatch innan gothia. Blä för det, jag vill också dit..

Emmafia åkte hem, jag och Meja gick hemåt igen och åt mat. Almas fattiga riddare, mums! Sen kollade vi på en skräckfilm som inte var läskig, Meja somnade till den och jag var halvt på väg haha. Efter det gick hon mot Amanda eftersom vi skulle ha gäster. 
Det blev massa Turkiet snack eftersom dom ska med till Turkiet, superkul! Vi åt god mat och snackade massa, fick till och med besök av igelkottar i trädgården som jag och Hampus gick ut och tog foton på :)




Haha, Hampus ville också va med och modella, tack för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback