Och då var midsommar slut

Kom hem från Öland igår runt 18, satan vad kul det vart! När jag åkte i tisdags möttes vi av fint väder som höll i sig till torsdagen då resten av min familj, mormor och Jonny kom. Vi chillade hela dagen, kollade fotboll och hade mysigt. På fredagen så var det inte direkt så fint väder. Men efter lunchen startade alla lekar och vi tävlade Väderstad vs Ödeshög. Väderstad vann såklart!

Idag ska jag bara chilla, tänkte börja ladda upp inför cupen vi ska till på onsdag, kanske dags att börja packa?
På kvällen sen är det träning på schemat, frågan är hur mycket träning och hur mycket cupsnack det blir haha :D

En bildbomb från Öland kommer upp senare, håll utkik! :)


jag och min kusinvitamin påväg till öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback