Sista skolveckan!

Sista rushen kvar nu innan sommarlovet. Har inte en ändå lektion kvar ute bara massa skoj saker, känns skitbra :D

Måndag så har vi filmfestival på morgonen, resten av dagen tränar jag med kören till skolavslutningen.
Tisdag ska hela 8 till Omberg bara för att "umgås" och ha roligt, på kvällen sen är det uppträdande i skänninge.
Onsdag är det fotbollslag för hela slanten, kommer spela från morgon till lunch. På eftermiddagen tävlar 9 mot lärarna i Beach Volleyboll!
Torsdag är jag ledig från skolan och ska kolla på mina kusiners skolavslutning och ha mys med dom. Tjejerna kommer sedan vi hittar på lite skoj!
Fredag är våran efterlängtade skolavslutning och min syster slutar även i väderstads skola. Så nästa år ser jag henne i skänninge. Ungefär en timma efter skolavslutningen sticker jag till Liseberg med massa folk!

Ja det var den här veckan, jag avslutar den veckan med att cykla till visingsö med brudarna :D


Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Samma här!! :D

2012-06-11 @ 11:14:26
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback