sista dagen på helgen, ohno!

Ligger i min sköna säng och lyssnar på musik. Fick reda på att våran match är inställd idag :( Massa folk är sjuka och är skadade så vi fick ta det en annan gång! Istället sticker jag ned och kollar på killarnas match.

Tills dess ska jag städa mitt fina rum som har blivit så stökigt sen kusinerna var här, en gitarr här och smycken där.. Aja, om solen inte hinner försvinna behöver mitt likbleka ansikte lite färg också, man kan tro att jag suttit inne hela året haha :D

Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något vettigt :)


skulle inte ha något emot att va såhär brun igen. Turkiet 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback