Börja om till skolan

Nu på sommarlovet har jag inte bloggat något eller varit aktiv. Det kommer bli bättre men inte jättemycket bättre när skolan börjar. Börjar alltså 7:an och ska satsa 110% på skolan och fotbollen. Som alltid kommer alltså bloggen i andra hand (eller tredje?). Det är ju högstadiet som gäller och skolan blir ju viktigare och viktigare. Så ni är medvetna om det.

Skulle också som jag har skrivit förut så vill jag veta vad ni vill se i min blogg. Det kommer handla om min vardag, mode och hår men vad vill ni mer se? Det är ni som avgör. 

Det är värt guld om ni skriver en kommentar om en åsikt för mig!

Eran rufsigtufs till bloggare (; ^^

Kommentarer
Postat av: Ella

Skulle vara kul om du kunde skriva om the sims 3 lite mera. Veckans blogg o dagens fråga ;p

2010-08-16 @ 16:17:02

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback