Första skoldagen i 7:an!

Nu har jag kommit hem från första dagens i skolan denna termin. Det var okej förutom att det var dags att gå upp jättetidigt igen. Det tycker jag är det värsta med skolan. Fick faktiskt 2 stycken läxor idag även fast det var första skoldagen, men om man säger så gör tar det inte alls lång tid att lära sig det.

Det är underbart skönt ute och jag sitter på altanen och gör min läxa + ett glas kolsyra vatten och ett färskt äpple från äpelträdet. Saknar Amandas underbart goda äpplen som jag kommer ihåg att hon bjöd på i 5:an haha favorit! Imorgon börjar den "riktiga" skoldagen med massa lektioner m.m. Det känns som att jag längtar konstigt nog! Nu är det snart fotbollsträning sen ska mamma och jag hämta ut min jeans som kom idag!
Jätte intressanta bilder (eller inte)!





Kommentarer
Postat av: amanda

hehe, mina äpplen är inte riktigt mogna än ;)

2010-08-23 @ 21:03:38
URL: http://acffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback