Do you hear what I hear?

Hallå alla!

Jag kom just hem från skolan, avslutade med 9 & 8:s kör. Väldigt körigt med första uppträdandet med det på onsdag, måste fixa ett lucia linne. Sedan är det ett på måndag och sen onsdagen efter det. Och sedan ett uppträdande med min, eller aa 7:ernas kör som vi ska uppträda med den 16. Så det blir att kunna alla låtarna till onsdag..

Proven rullar på också men det gäller att hålla ut nu! Nej nu måste jag träna alla låtarna (typ 20 eller vad det är), proven samt en musikredovisning UTAN STÖD-ORD!?

Fick också hem min jul klänning idag, passade ganska bra men jag hoppas farmor kan fixa till den lite annars perfekt :D


Liten gullig tomte som jag gjorde lite snabbt på paint



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback