O n s d a g

Idag hade resten av sjuan kompledigt, jag och 4st till var inte med när dom fick kompet så vi var tvugna att gå till skolan. Vi hjälpte vaktmästaren och sedan våra bibliotekarie, fick även endel böcker av henne som hon skulle slänga. Dagen var ganska okej förutom att vänta på att bussen ska komma i en timma, inte lika roligt..

När jag kom hem åt jag lite och sedan stack till skridskobanan, spelade lite hockey med killarna. Gick ganska bra med många gjorde sig illa.. :(

Jag typ somnade i soffan och åt ingen middag så vi får se hur hungrig jag är imorgon bitti. Har ett engelska förhör och ett spanska prov som ska göras sen är det LOV. Eller nästan iallafall ;)




En liten video från skolan idag som Johan spelade in utan att jag visste det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback