F r e d a g

Hej vänner!

Idag ska jag kanske till Rinna med kompisar!
Det är rätt dåligt väder just nu men hoppas det blir bättre. Hoppas Bella också kan hänga med! Men då tar vi några bilder igen. Idag hänger också Minna och Roz m.f med. Det blir kul :D

Måste också städa rummet till gäster som kommer imorgon. Så måste göra fint och hitta ett recept på en efterrätt jag ska göra. Det kommer nog upp i bloggen sen tror jag. Men isåfall imorgon tycker att det just nu är lite tråkigt i bloggen. Kan ni hjälpa till att komma på nåt kul till bloggen? Bella har en rolig dagens kluring varje dag. Jag brukar göra den. Väldigt underhållande!
Min nya diggande låt :


Utsikt från hopp-torn i Rinna


Kommentarer
Postat av: wanessa

asfin blogg, kram :)

2010-06-18 @ 11:48:54
URL: http://wanessas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback