F r e d a g

Idag så har man varit på stan och sedan fikat med kusiner. Köpte lite smycken också som jag kan visa upp senare ikväll. Det blev också en liten present till Emma som hon ska få imorgon då hon ska ha fest! Alla är bjudna....eh...nae skoja. Kusinerna Saga och Molly hängde med hem så dom är här och leker med Alma och lite mer. 

Ikväll är det någon film som heter "Serving Sara". Någon romatisk komedi från 2002 som handlar om en tjej som tror att hon är lyckligt gift med Gordon tills stämningsmannen Joe Tyler (Matthew Perry) dyker upp i hennes lägenhet med skilsmässopapper. Sara sticker till skönhetssalongen i ett försök att fly undan Joe och fortsätter sedan att undvika honom runt hela stan. Hon inser dock snart att hon kan mista allt om Gordon får sin vilja igenom så hon anställer Joe att hjälpa henne. När Sara och Joe åker till Texas för att söka upp Gordon och rädda Saras miljoner blir det början på en katastrofal och romantisk resa. Tycker den verkar bra. Den visas på 4:an 20:00!

Nu ska jag små städa lite i rummet innan jag går ut en sväng med hunden i det här ruskiga vädret!

Örhängen och tå-ring som jag köpte från Ur och Penn idag
Maskara och Nagellack från Lindex:







Ursäkta dom dåliga bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback