Jag lever :D

Ingen uppdatering idag nej. Men helt för upptagen för att.....sova. Hehe men jag sov till typ 10 sen så har städat och lite. Åkte till rinna efter det, kom hem då skulle mamma till en kompis så jag och syster passade på att baka en sockerkaka. Sen skulle vi laga mat, korvbröd med ost i och rullade i bacon, skitgott! :D

Men mamma kom hem för inte så länge sedan och då så gjorde jag ordning en liten fika till oss men nybakad sockerkaka. Dom gillade den, det är min morfars recept som han hade när han var liten typ 50år sedan hehe. Men den smakar jättegott! Har gjort både en inbakat och en utbakat fläta jag tänkte visa senare. :D


Min älsklings låt just nu, dunkar den 24/7!
Waka waka, this is time for Africa - Shakira



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback