O n s d a g

Har precis duschat efter fotboll och fest, skitkul! Nu har jag inte hunnit blogga på hela dagen, äntligen dags. Kom hem och efter 10min var det dags att dra till Mjölby för att köpa matsäck till imorgon då hela skolan ska ha friluftsdag.. En i varje basgrupp alltså jag som är 6E ska springa stafett mot dom andra 6:orna. Man ska välja ut 4st och 2 reserv. Jag är en av dom som ska springa imorgon *pirrit* men hoppas det går bra. Nu är det inte nära sommarlovet för mig, 17 dagar kvar till sommarlov! Var bara tvungen att ha en bild från förra skolavslutningen!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill med ha lov!

2010-05-19 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback