T i s d a g

Väldigt lugn dag, men mycket spring och annat i skolan. Idag började dagen som vanligt, men runt 10 så hämtade vår skolsköterska oss i klassen så skulle vi ta spruta. Lite pirrigt men det gick bra såklart. Lite lektioner så var det dags att gå till väderkvarnsbacken. Där skulle vi vara "rövare" för en massa fritidsbarn. Lite kul men efter ett tag blev man lite trött i benen av att springa, men mycket skratt blev det med kompisar!

Kom hem och nu ska man bara ta det lungt. Har ätit och efter det letade jag efter min mobil. Frågade mamma och hon sa tvättmaskinen? Sprang dit och kollade in i den, mobilen låg däri! Så nu har man ingen mobil längre, ska låta den torka över natten o se om det blir bättre!
Bild på mig i Turkiet



Kommentarer
Postat av: amanda

stackare, hoppas du hade simkortet i :D

x'D

jag är smart :D <3

förlåt ,, synd med mobilen (: <3

2010-05-12 @ 07:17:34
URL: http://amandaablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback