Fredagsmys :D

Har kommit hem från skolan nu och har också taget en liten fika med familjen, mysigt mysigt..

Hade tänkt att jobba på bion med Meja idag men det var fullt, så jag får väln betala på söndag när jag ska kolla på "I rymden finns inga känslor" tycker den ser ut att vara grymt kul. Innan det ska jag till Emma och fira hennes mamma! Det ska också bli jättekul, får se vad man köper för present.
Imorgon drar jag och mamma till Linköping för att handla lite hon ska också handla lite födelsedagspresenter till mig. Undrar vad man får, fyller ju år om 10dagar :DDD
Ska visa vilka som vinner Veckas blogg ikväll också så passa på att anmäla er innan det är dags att presentera vinnarna (kl 22).


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback