Hoppar över

Hejj vänner!

Idag hoppar jag over träningen igen p.g.a förkylning. Men den roliga är att Emma kommer hit runt 6 så ska hon sova över :D Jag blev sjukt glad när våra föräldrar gick med på det. Imorgon bär det av till skogssjön och går istidsspåret. Det ska bli skapligt kul och jag tar med mig pankakor, haha..

Istället för att spela ska jag kolla på P97 träning som är idag. Se om man lär sig något ändå, lite läxor som ska göras och lite. Det här var och kommer vara en toppendag även om det är måndag. Det är ju också en vecka tills jag fyller :D
Snart kommer Emma (hoppas jag) och då ska vi bädda och lite så det är klart efter maten, då ska vi sitta vid datorn tror jag (:

Måste bara visa en kul bild från idag, Amanda och Emma i samma tröja eller vad man kan säga, haha


Kommentarer
Postat av: amanda :)

haha snygg bild, det var lite trångt i tröjan ;)

2010-09-06 @ 20:45:35
URL: http://acffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback