Mycket skoljobb

Eftersom att jag ska resa bort i 2veckor nu snart har jag en massa läxor och jobb att göra. Håller just nu på att göra engelska, intervjuar Amanda. Klockan halv 6 är det träning och kommer blogga runt 8 igen. Är just nu allmänt trött men ska fortsätta jobba så man inte behöver ta med sig i flyget och en massa.

Vi hade bara 4 lektioner idag *ler*. Först idrott med fotboll och volleyboll. Sen SO Amanda, jag och Bella gjorde vårat parti, en power point till. Vi är inte riktigt klara även om vi ska redovisa imorgon, ska får vi fixa det sista då. Efter det spanska, vi håller på att fixa med massa gramatik som är ganska svårt nu så det gäller att hänga med, fick också jobb som dom håller på med när jag är i Turkiet. Lunch och sen matte. Jag har på ett konstigt sätt börjat gilla matte så det går bara bättre för mig. 

Måste börja packa också, usch vad mycket det blir! Men det är väl bara att kämpa på... Jag just nu..hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback