Utvecklings samtal nästa..

Har fått ännu mera uppgifter nu tills jag är borta. Men det hör väl till kan jag tänka mig...

Om en timma ska jag på utvecklings samtal med föräldrar, efter det ska vi hämta upp Alma i stallet. Ska kolla på en häst som jag ska sköta så också tror jag. Sen blir det hemåt och då måste jag plugga ännu mera. Imorgon blir det också fullt upp då Emma och Meja ska med hem, sedan på kvällen ska vi käka pizza på pizzerian här i värsta. Vår pizza är ju bäst. Vet inte om vi kommer kolla på min syrras match men det får vi se. Hoppas det kommer en hemma match för killarna som jag hinner se också.

Som sagt mycket att göra dom sista dagarna och även i Turkiet, haha det ända jag snackar om. Men jag hoppas att jag kommer att kunna ha tillgång till Internet så ni kan få lite uppdatering, kan ju inte tråka ut bloggen totalt...
Gud vad jag kåkar men jag vill bara ha något kul att göra än att plugga tills vi åker. Ni ska också få förbereda er på en frågestund som startar på måndag i 2 veckor. Ett bra sätt att hålla er sysselsatta. Så då får ni kommentera mycket! :D ^^




Vårat hotell vi ska bo på! ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback