Glad :D

Kollade in bloggen nyss och sken upp som en solstråle direkt! Ungefär 50besökare idag och typ 20kommentarer, kan det blir bättre?! Nej men ni ska veta att ni är bäst :D Så vi får se vilken rolig plutt det blir som vinner veeckans blogg, fortsätt att anmäla er ;)

Kom hem från Skänninge för ett tag sedan, mamma skjutsade mig runt 11 och sedan stack vi till Mjölby och köpte godis. Smaskade på det en stund. Efter det kom bussen och vi åkte till Emmas mormor och morfar. Hennes morfar fyller 61 så vi firade honom med fika, gott gott :) Vi hänkade Emmas föräldrar hem och sedan ner till Idrottsparken för att kolla på en fotbollsmatch. Mamma kom och hämtade mig efter det och nu är jag hemma :D

Hoppas ni har haft en awesome day som jag, skitfint väder ute också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback