Måndagen den 25 april

Godmorgon finisar! Steg upp sängen för någon timma och satte igång med att städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag med alla kläder men det ska det ändras på nu. Jag har också packat upp lite grejer på Öland, även den emalj skylten som jag inte har en aning om vart den kan sitta i mitt rum. Ni läsare som har vart hos mig, kan ni inte ge några förslag? :D

Runt ett sen ska jag få skjuts in till Skänninge för att kolla på när killarna spelar match, efter det så kommer jag också välja en veckans blogg och en ny omgång. Men nu ska jag fortsätta med det tråkiga så hörs vi :D

Här har ni min snygga skylt, erkänn klockren? ;}


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback