Skänningemarken!

YEEAAAH!!! Wonderful day med azum människor, älskar er :D

Nu är man hemkommen från en skitkul dag med underbart folk. Stack dit runt 11 och efter ett tag kom Eric in och sen lite senare Sofie, Lee och Tove. Sen kom Hanan och massa flera folk som hänkade. Vi gick runt i timmar, käkade lite och sen hade allmänt roligt. Sen stack massa personer hem så vi hänkade lite andra från klassen och sen hem till Emmafia för att åka hem.

Imorgon, imorgon.. gissa vad som hände imorgon?! JAG SKA TILL FUCKING ÖREBRO MED LAGET?!?! Skiiiiitkul ska det bli, och hoppas verkligen på 1a platsen. Men innna vi åker dit imorgon ska vi fira pappa, och se om jag hinner åka till Mjölby för att träffa allt roligt folk innan vi åker. Hoppas på en toppendag imorgon också, men nu måste jag börja packa så vi hörs imorgon innan jag åker. Nästa uppdatering kommer säkert på måndag om vi inte åker ut tidigare! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback