Vinst i fotboll!

Tjenare tjenare! Kom hem från fotbollsmatchen för någon timma sedan. Spelade mot Mjölby AI och vann med 3-0, riktigt bra kämpat tjejer, ni är ju föööör bra! :D

Skolan slutade vid 1 idag, då stack jag, Emmafia, Meja, Minna och Roz till busshållsplatsen och väntade på bussen. Hoppade på den när det dök upp och stack till mjölby. Käkade kebab och hade kul med roligt folk, som hängde med oss till fotbollsplanen sen. Jag och Emmafia bytte om och började värma upp och sen startade matchen. Kul match som slutade riktigt bra med. 

Tack till allt folk, för nu ska jag chilla innan jag hoppar ned under täcket och sover, godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback