Blev inte som tänkt..


Efter första lektionen med träslöjd så orkade jag inte mera. Sitter hemma nu och kollar på film med lite chips. Mamma kom och hämtade mig, jag gick och lade mig i soffan direkt och somnade. Blev liggade där tills mamma kom hem 3 timmar senare. Det har blivit lite bättre men jag ligger nog kvar hela kvällen med, får se om jag orkar sticka iväg till skolan för ett utvecklingssamtal med läraren. :)

Vill påminna er igen om veckans blogg som ni vet slutar på torsdag, så passa på att anmäla er alla med blogg! :D

Kollade nyss klart på "I rymden finns inga känslor" , visst ser den härlig ut? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback