O n s d a g

Jag har inte gjort speciellt mycket idag, men skit samma...Vi skriver på.. :D

Vaknade, eller blev väckt runt nio. Låg kvar i sängen ganska länge förens jag bestämde mig för att gå upp.
Då drog jag på närmaste kläder och fixade håret. Orkade inte riktigt bry eftersom jag var så trött. Men hann inte äta frukost utan sminkade mig och allt. Sedan kom moster och kusiner och vi klämde oss in i bilen och stack till Linköping.

Började med att åka till Rusta för att kolla på resväskor. Hittade dom 2 sista och sedan en lite mindre. Köpte dom och sedan gick vi in till Sagoland för att Saga och Molly skulle köpa en varsin dockvagn. Det tog ganska lååååång tid innan dom kunde bestämma sig, men det blev två gulliga rosa.
Sedan åkte vi in till Ikano och åt lite gott på en kina restaurang. När vi var klara så fortsatte vi till Gina Tricot, där jag köpte koftan och t-shirten. En snabb titt inne på BikBok innan vi stack in på JC. Där jag hittade byxorna, blev förälskad direkt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback