M å n d a g

- Agnes? Agnes? VAKNA AGNES!
*Ligger kvar i sängen och låtsas sova*
- Om du inte går upp nu slänger jag choklad på dig! UPP
*Reser mig upp ur sängen och blänger på Emma*

Aa, det var min och Emmas konversation på morgonen.. hehe

Emma slaggade här inatt då. Somnade runt 4 och sedan väcktes hon av ljuset utomhus. Jag låg kvar men hon lyckades väcka mig alltså. Hon åkte strax efter 12 och jag har gjort mig iordning efter det och ska strax ut en sväng och fota. Får passa på nu när solen lyser :D

Måste fixa mitt rum också, det får jag inte glömma.
Senare ikväll blir det att stanna hemma, nörda vid datorn och titta på tv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback