T O R P Ö N

Nu har jag kommit hem efter en SKITROLIG kväll med min och Emmafias familj. Först kom vi dit runt 4 och satte oss med en läsk, kollade inne i ett naturum och hade lite kul. När någon timme hade gått betalade vi för att gå två stycken olika höghöjdsbanor. Den första var 4m hög och var inte så himla svår. Men sen skulle vi upp på 8m höga banan som både var jättehög och mycket svårare. Små gunger som man skulle klättra över på och en massa! 

När vi var klara med det satte vi oss och åt god mat. Medans föräldrarna fortsatte snacka stack vi små barn till någon brygga och hade lite kul. Det blev ganska varmt så Emmafia och jag klädde av oss topless och badade. Vi skulle simma ut till en "ö" några meter bort och precis när vi skulle hoppa upp möttes vi av en snok och simmade snabbt tillbaks. Då stack jag och Emmafia till en glassbar och beställde 5glass kulor och satte oss och käkade, asgött! :D
Sen blev det bilen hem och nu är jag trött som en åsna..

































Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback