Emmafia babe fyller år

Godmorgon godmorgon! Vaknade upp för några minuter sedan och tänkte gå ned, men jag stannade kvar i sängen en stund till. Idag kommer dagen erbjuda massa grejer. Emmafia fyller fjorton så jag måste få åka och fira henne innan vi ska till min moster. Och moster ja, vi ska dit på kvällen för att äta god mat och lite sånt. Sen åker jag till Emmafia igen efter det för att sova där.

Och sen imorgon är det match mot Degerön Godegård, så då ska vi ut mitt i skogen för att spela, trevlans! Innan det får vi se om jag och min babe åker till lundby för att bada innan, lite taggning och så :D

Fan vad tiden går, vi ska börja 8 i höst. Känns som vi precis började trojan i 6:an, då jag träffade dig babe. Älskar dig något enormt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback