Jiihu tälta i min trädgård!

Tjenare tjenare! Ligger i min sköna säng och chattar med några. Natten och dagen spenderades med mina babes Emma och Meja med tältning i min trädgård och en tripp till Linköping för att shoppa. Pappa fick hjälpa oss igår med tältet sen hämtade jag min syrras mobil så vi kunde hålla oss lite uppdaterade. Sen hade vi lite kul och somnade tillslut runt halv 5, eller jo Emma gjorde det.. Meja slocknade vid typ 3. 

Vaknade runt halv 10 och gjorde oss iordning och stack till stan. Hittade ett linne som jag köpte på rean och sen sparade jag mina pengar. Tjejerna stack hem vid typ 6 och jag har redan hunnit äta mat. Kvällen kommer nog spenderas där nere med familjen för en gångs skull och hoppas att det går en bra film på tv :D

Härlig bild på oss tre ;}


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback