Natti från mig

Nej, jag ska inte gå och lägga mig än men det blir det sista inlägget ikväll. Haft en chill dag som erbjöds med besök av kusinerna, vi badade i poolen, vilket var riktigt kallt. Jag bakade en kaka som blev helt misslyckad, alla sa att den var god, mev vad skulle dom säga? ;} Nu har jag suttit vid datorn med en energidryck och snackat lite skype, och kollat på några filmer som gick på tv.

Imorgon blir det att fira Emmafia i varamon med en mysig piknick, min babe fyller ju fjortis på söndag! Så vi ska handla lite gottie och sedan fara iväg på bussen. Tar med mig systemkameran så på kvällen bjuder jag på bilder. 
Ha det gött så höres vi imorgon, glöm inte att anmäla er till veckans blogg!

Some photos from the day



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback