Sommarlovet närmar sig

Bara en tanke jag fick när jag jag satt i bilen på väg till Boxholm, hur jävla fort tiden har gått. Att vi kommer sluta 7:an om 2dagar, jag fyller 14 och en massa annat. Kändes som att det var igår jag var 10år och slutade 3:an, att jag var jättenervös över att få byta lärare och allt som hände då. Nu är det 2011 och vi ska börja 8:an, FUCKING 8:AN.. hur har tiden sprungit iväg så fort?

Nu är nu och idag har jag iallafall hängt med syster och mamma till Boxholm för att kolla när syster hade sin ridavslutning. Sen hem och slinga håret, ganska nöjd med resutatet så imorgon får jag toppa mitt otroligt slitna hår. Imorgon är det förresten också den sista dagen innan skolavslutningen, så himla skönt! Och det första vi gör en timma efter avlutningen är att sticka till Göteborg med fritidsgården, TAGGAD!

Uppdate: Såklart ska det stå Göteborg och inte stockholm, vet inte hur jag kunde göra det felet..

Kusiner och Emmafia :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback