Måndagen den 28 mars

Godmorgon finisar! Jahopp, måndag igen och dags för en ny vecka. Lite deppigtider ute igen nu när det har kommit ny snö och inte en ända solstråle på himlen, varför?! Vi får hoppas att den smälter bort lite snabbt så våren kan börja på riktigt :D 
Jag har fått på mig lite kläder och ska strax dra ned och äta frukost, förhoppningsvis kommer den nya plattången hem idag. Det går inte leva med våran stenålders nu när den andra typ sprängdes :(

Meja och Emma följer med hem, vi ska äta Bajsbollar, och sedan dra till fotbollsträningen. Efter det tar vi en snabb dusch och sen tillbringar vi kvällen på gårn, nagelkväll ;}

Bara för att jag tycker att sommarn ska komma nu måste jag visa några extremt härliga sommarbilder här nedan ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback